eindelijk even online - Reisverslag uit Gweta, Botswana van Nienke - WaarBenJij.nu eindelijk even online - Reisverslag uit Gweta, Botswana van Nienke - WaarBenJij.nu

eindelijk even online

Door: Nienke

Blijf op de hoogte en volg Nienke

06 Augustus 2011 | Botswana, Gweta

Hallo allemaal,

Ik heb even lief gelachen naar de meneer van de receptie van onze camping. Na 2 wkn geen internet heel even een kort bericht vanuit Botswana- Gweta . Camping Planet Boabab. De grootste Boabab bomen staan op deze camping. De bar is echt top!! haha en de Savanna's smaken hier prima! Ik heb zelfs net nog even gezwommen.

Over 2 dagen heb ik een goede internet connectie in Victoria Falls in Zambia, want dat is heel toeristisch.Dan zal ik een uitgebreid verslag doen van de afgelopen weken.
Mijn Iphone heeft nul bereik dus kan enkel op mijn SA- nummer sms jes ontvangen.

Ik weet niet waar ik moet beginnen.... Deze reis is 1 grote sneltrein in een overlandtruck dan...die niet stopt. We zitten gemiddeld 6 tot 8 uur per dag in de overland truck. Onze gemiddelde wake-up time is 5 uur 's ochtends. Het is slopend maar overweldigend. De nachten zijn heel erg koud en kamperen is een behoorlijke missie. Ik ga alles thuis nog meer waarderen haha.
We zien veel mooie dingen!! De natuur van Zuid Namibie is prachtig. De mensen in Botswana zijn zo aardig, zwaaiende kids onderweg. En de kilo's snoep, koek en chips vliegen er door heen in de truck. Mijn god want kunnen die reisgenoten van mij snoepen uit verveling welliswaar.. ik probeer er niet aan mee te doen haha.

Ik hoop snel wat foto te kunnen uploaden.
Ik wilde in ieder geval even iets van me laten horen.
Later dus meer!

Hoop dat alles goed gaat in NL.

Tot snel!!

Liefs Nienke




  • 07 Augustus 2011 - 15:33

    Koen En Nadine:

    Hee Nien,

    Wat fijn om weer wat van je te horen.
    We zijn heel erg benieuwd naar je foto's en je verhalen. Succes daar nog en vooral nog veel plezier. maar dat lukt jou vast wel.

    Tot snel.

    Dikke zoen,
    Je broer en schoonzus.
    En natuurlijk een dikke zoen van je neefjes,.. (vergeet vooral de foto van de walvis niet :-))

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nienke

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 364
Totaal aantal bezoekers 43644

Voorgaande reizen:

10 Juli 2011 - 14 Augustus 2011

Rondreis Zuidelijk Afrika zomer 2011

01 September 2007 - 12 Januari 2008

Vrijwilligerswerk Plettenberg Bay

Landen bezocht: