Backpack bijna ingepakt - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Nienke - WaarBenJij.nu Backpack bijna ingepakt - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Nienke - WaarBenJij.nu

Backpack bijna ingepakt

Door: Nienke

Blijf op de hoogte en volg Nienke

08 Juli 2011 | Nederland, Eindhoven

Welkom!!

Voor de 2e keer is deze reisblog geopend!!
Als ik mijn reisverslagen van 2007 teruglees krijg ik toch wel erg veel kriebels bij het idee dat ik volgende week weer in Plettenberg Bay ben om mijn kids en de collega's terug te zien van Born in Africa!!

Alle belangrijke dingen gecheckt en mijn backpack zit bijna vol!!
Nog wat laatste dingetjes en het nieuwe avontuur kan beginnen... Joehoe ik heb er zin in!

Groetjes Nienke


  • 08 Juli 2011 - 11:47

    Marcia:

    Ha Nienke,

    Wat gaaf voor je! !!
    Heel veel pleizer daar!

    Marcia

  • 08 Juli 2011 - 18:25

    Simone:

    Hey, welke dag vertrek je ook alweer precies?

    X

  • 08 Juli 2011 - 18:48

    Nadine:

    Hee schoonzusje,

    We wensen je heel veel plezier bij het weerzien van "je kindjes" en je aansluitende rondreis. Geniet van je tijd daar en vooral heel veel plezier.

    Dikke zoen van ons.

  • 11 Juli 2011 - 07:00

    Marissa:

    Nienke, super cool! Geniet ervan! Liefs

  • 13 Juli 2011 - 20:01

    Susan Merks:

    Haa Nienke,
    Wat toevallig, ik kwam via via op je hyves en zag je www
    Hoe gaat het met je? Wat leuk dat je weer in Zuid Afrika bent;)

    (ik ga misschien voor 6 weken naar Zuid Afrika met Korein, Gaaf he!!!)

    Heel veel plezier en sucecs,
    Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nienke

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 255
Totaal aantal bezoekers 43650

Voorgaande reizen:

10 Juli 2011 - 14 Augustus 2011

Rondreis Zuidelijk Afrika zomer 2011

01 September 2007 - 12 Januari 2008

Vrijwilligerswerk Plettenberg Bay

Landen bezocht: