Nienke in Ziekenhuis "Hotel" Mediclinic - Reisverslag uit George, Zuid-Afrika van Nienke - WaarBenJij.nu Nienke in Ziekenhuis "Hotel" Mediclinic - Reisverslag uit George, Zuid-Afrika van Nienke - WaarBenJij.nu

Nienke in Ziekenhuis "Hotel" Mediclinic

Door: Nienke/Ody

Blijf op de hoogte en volg Nienke

07 September 2007 | Zuid-Afrika, George

Niet zulk goed nieuws, ik lig in het ziekenhuis met trombose in mijn been.
Ik heb bloedverdunners gekregen en moet nog 3 tot 5 dagen plat blijven liggen. Daarna mag ik 14 dagen niet werken, niet te veel lopen. De oorzaak is de lange vlucht geweest. Ik ben heel goed geholpen en doorverwezen door de dokter in Plet. Ik kan nu niet SMS-en, mijn beltegoed is op, ik ben wel bereikbaar telefonisch op mijn ZA nummer

  • 07 September 2007 - 12:49

    Koen:

    Kan je wel sms-jes ontvangen?

  • 07 September 2007 - 15:04

    Leonie:

    Hi Nienke
    Wat ontzettend rot voor je! Ik leef met je mee en duim voor je dat je snel weer opknapt.
    Groeten uit het hoge noorden.

    dikke kus
    Leonie

  • 07 September 2007 - 16:29

    Simone E:


    Hey Nienke,

    Wat een slecht begin van je avontuur...! Ik kan me zo voorstellen dat je daar ligt, helemaal in Zuid Afrika. Niemand die ff langs kan komen. Hopelijk kan je je plannen nog wel uitvoeren als je eenmaal rust hebt gehad. Ik ben even aan het uitzoeken hoe wij via skype goedkoper kunnen bellen. (dat kan schijnbaar ook via de telefoon)

    Dus tot bels.

    x Simone en Tom

  • 07 September 2007 - 19:52

    Susan:

    Hoi lieve Nienke,

    Jeetje wat een ongelooflijke pech! Hopelijk knap je snel weer op, neem voldoende rust dat je echt helemaal beter bent voor je weer iets gaat doen. Ik ga proberen je morgen even te bellen, even wat afleiding in het ziekenhuis kan volgens mij geen kwaad! Als het goed is heeft Yvonne je ook al gebeld met het gelukkig betere nieuws vanuit Oirschot dat LOT is geboren!!! Leuk hè?!

    Sterkte en heel veel beterschap!

    Liefs Susan en een xje van Emma

  • 07 September 2007 - 19:56

    Roos:

    Wilde je nog even ontzettend veel beterschap wensen vanuit ons koude kikkerlandje.
    Dikke knuffel.
    Roos

  • 07 September 2007 - 20:17

    Papa:

    Lieve Nienke
    Ik vind het fijn dat we elkaar vandaag hebben gesproken. Het komt goed met je!
    Dikke kus

  • 08 September 2007 - 05:48

    Hanneke En Lot:

    hee nien,
    das effe balen, maar laat je niet kisten he meisje!!! gister lag ik ook even in het ziekenhuis, maar 's avonds met mijn kleine meisje al weer snel naar huis. het gaat allemaal goed, het is een dotje. ik stuur je snel foto's. hou je taai. x han

  • 08 September 2007 - 06:49

    Chantalle:

    Jeetje, wat een pech! Heel veel beterschap en hopelijk knap je snel weer op! X Chantalle

  • 08 September 2007 - 10:53

    Yvonne (GGD):

    Wat een pech, Nienke! Je eerste verhaal klonk zo lekker enthousiast. Balen! Wel fijn dat je goed bent opgevangen. Vanuit je bedje dan maar een snelcursus Zuid Afrikaans? Hopelijk ben je snel weer op de been.

    Liefs Yvonne en een kusje van Janne

  • 08 September 2007 - 12:35

    Susanne(korein):

    He Nienke,

    jeetje wat balen zeg ! Hopelijk knap je snel op... jammer dat je op deze manier in contact komt met het ziekenhuisleven in Afrika... Hou je taai !

    Liefs Susanne, Antoine en Lisa

  • 08 September 2007 - 22:49

    Marc:

    Vandaag zijn Pieter, Erik en ik bij Nienke in het ziekenhuis op bezoek geweest om haar wat op te vrolijken!
    Ze maakt het goed nu en verwacht maandag weer naar Plett te kunnen komen. De zwelling neemt af en de doktoren zijn positief. Er is nog een onderzoek gaande naar de oorzaak van de trombose en eventuele afwijkingen van haar bloed. Ze heeft nu minder pijn en komt goed tot rust. Maar als ze wil heeft ze ook genoeg afleiding. Als ze terug is zal ze vanzelfsprekend nog een tijdje rustig aan moeten doen, maar waarschijnlijk herstelt ze volledig.
    Bijna niets is erger dan machteloos te moeten toekijken vanuit Nederland, maar hopelijk stelt dit weer een beetje gerust.

    Groetjes, Marc

  • 09 September 2007 - 11:42

    T J A L S:

    He filantroop,

    Ik hoop dat je zo snel mogelijk hersteld, en geniet van het prachtige cultuur.Dit is natuurlijk zwaar K.U.T.,uitgerekend je nu net daar bent.

    Maar geef niet op!Girl Power!-)

    Knuf,

    T J A L S

  • 09 September 2007 - 16:49

    Papa:

    Beste Marc. Hartelijk dank voor je positieve bericht over Nienke

  • 09 September 2007 - 18:01

    Linda:

    Hey nienke,

    Ik hoop dat het weer wat beter met je gaat vreselijk zeg direct in het ziekenhuis liggen en dat in Zuid afrika een onbekende omgeving. Zet hem op!

    liefs linda

  • 10 September 2007 - 06:33

    Carin Linders:

    Hoi Nienke,

    Wat eeen enorme pech zeg. In ieder geval heel veel beterschap gewenst en hopenlijk ben je snel weer op de been.
    groetjes,
    Eric en Carin

  • 10 September 2007 - 07:22

    Nathalie (APZ):

    Hey Nienke,

    wat een vervelend bericht, ik leef met je mee. Tja, en inderdaad, gewoon rustig aan doen, alles komt weer goed :)
    Positief blijven, maar dat is voor jou vast geen probleem :)

    Hele veel beterschap en sterkte,

    Knuffel uit Nederland,
    Nathalie

  • 10 September 2007 - 09:30

    Paula Dijkema:

    Hoi Nienke,
    Wat vervelend voor je, deze start. Ik hoop dat je snel weer op de been bent en verder kunt met het ontdekken en beleven van heel veel mooie dingen. Veel sterkte en succes! liefs Paula

  • 10 September 2007 - 13:58

    Harold En Brechje:

    He Nienke,

    Wij wensen je heel veel sterkte met de genezing van je trombose, en laat de moed niet zakken he!!! Je avontuur begint pas!!! Sterkte!!

    Harold,Brechje en Yara

  • 10 September 2007 - 15:03

    Esther:

    Wat een vreselijke pech! Wens je heel veel beterschap. Toi toi toi x Esther

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, George

Vrijwilligerswerk Plettenberg Bay

Recente Reisverslagen:

14 Januari 2008

Nawoord

14 Januari 2008

Nawoord

08 Januari 2008

Big 4 en nog veel meer..

25 December 2007

Geseende kersfees en 'n gelukkige nuwe jaar.

16 December 2007

"Laatste" week Plett
Nienke

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 302
Totaal aantal bezoekers 43068

Voorgaande reizen:

10 Juli 2011 - 14 Augustus 2011

Rondreis Zuidelijk Afrika zomer 2011

01 September 2007 - 12 Januari 2008

Vrijwilligerswerk Plettenberg Bay

Landen bezocht: