Nog 3 nachtjes slapen... - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Nienke - WaarBenJij.nu Nog 3 nachtjes slapen... - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Nienke - WaarBenJij.nu

Nog 3 nachtjes slapen...

Door: Nienke

Blijf op de hoogte en volg Nienke

29 Augustus 2007 | Nederland, Eindhoven

Hey iedereen,

Vanachter de laptop nog even een laatste berichtje uit Eindhoven. Ik hoop dat ik de volgende uit Plett mag sturen.
Gisteren laatste werkdag gehad en nu al mijn tas aan het inpakken en nog dingetjes regelen.

Hierbij mijn postadres voor de leuke babyfoto´s, de Hollandse tijdschriften en leuke kaarten... hihi

Adres: PO BOX 1658
6600 Plettenberg
South Africa
Tel: (+27) (0) 44 533 6271

Ik schaf nog een Afrikaanse SIM kaart aan voor smsjes dat horen jullie nog!

X Nienke

  • 29 Augustus 2007 - 16:29

    Lenny:

    Hoi Nienke,

    mijn zus is ook naar Zuid-Afrika, voor 5 maanden. Maar zij zit bij Kaapstad in de buurt. M'n zus is erheen vanuit school, ze heeft daar namelijk stage. Ik heb haar net nog gesproken op msn en ze lag daar onder 3 dikke lagen dekens 's nachts, dus als je 's nachts reist heb ik 1 tip: neem een jas mee. Toen ze daar kwam was het maar 5 graden.

    Ik wens je verder nog veel plezier in Zuid-Afrika, maar dat zal wel lukken.

    Groetjes van Lenny uit Melderslo

  • 29 Augustus 2007 - 18:22

    Simone:

    poging 2

    He meis, nu mag je echt aftellen, spannend hoor! Geniet er van en ik ben wel erg jaloers. Als je straks terug bent wil i je snel zien en je verhalen en foto's horen/zien onder genot van veel afrikaanse wijntjes!! Liefs simone

  • 29 Augustus 2007 - 19:25

    Susanne:

    ook poging 2

    Een hele goede reis en geef je mannetje een dikke pakkerd ! en heeeel veeel fun in Afrika... look out; here she come !
    Liefs Susanne, Antoine en Lisa

  • 29 Augustus 2007 - 20:32

    Brechje:

    Hey Nienke,
    (ook poging 2, hmm zal wel aan de site liggen)
    Nou komt het echt heel dichtbij...
    Gelukkig zie ik je vrijdagochtend nog even als je nog de tijd hebt zo op het laatst.
    Kun je Yara nog even een dikke knuffel geven. Ja tante Nienke, je gaat net zolang weg als dat zij nu oud is. Dus de tijd vliegt voorbij, maar zeker zul je gave en ook moeilijke momenten hebben.
    We volgen je via deze site en laten zeker wat horen.
    Liefs je schoonzussie.

  • 30 Augustus 2007 - 08:56

    Sylvia:

    Hoi Nienepien

    We missen je nu al! en dan ben je nog niet eens weg. Heel veel plezier in Afrika en geniet van alles wat op jouw pad komt.

    Liefs Sylvia

  • 31 Augustus 2007 - 06:54

    Jan (GGD):

    poging 2
    Hoi Nienke, ik wil je een goede reis toewensen. geniet er van met volle teugen en doe veel indrukken op. Ben benieuwd naar je verhalen op de weblog (dan kan ik weer een beetje afkicken van het feit dat mijn dochter geen weblog meer heeft sinds ze terug is uit zuid-amerika)
    geniet er van en groetjes
    jan

  • 31 Augustus 2007 - 13:28

    Papa:

    Lieve Nienke,
    Dank je wel voor je emailbericht. Je staat nu in mijn favorieten en ik zal je zeker volgen en ook mag je rekenen op berichtjes uit Zierikzee. Zaterdag een hele goede reis toegewenst en je weet wat ik gezegd heb: pas goed op jezelf!
    Ik hoop dat je daar zult genieten en dat je missie brengt wat je ervan verwacht.
    Dikke kus van papa en stieffie

  • 31 Augustus 2007 - 13:52

    Eefje:

    Oowww... spannend! Ben erg benieuwd hoe t je zal vergaan en ik ga zeker je verhalen volgen! Heeeeeeeel veel plezier echt stoer dat je 't echt gaat doen!
    grt.Eefje

  • 02 September 2007 - 11:13

    Simone:

    Hey Nienke,

    Hopelijk heb je een goede reis achter de rug en heb je een beetje kunnen slapen. Veel succes de komende dagen!

    x Simone

  • 02 September 2007 - 12:27

    Annick:

    Ha Nienke,

    Je bent nu alweer vertroken! Goh het gaat ook allemaal zo snel! Heel veel plezier en ik zal mijn best doen om jou verhalen bij te houden! Als je nieuws wil uit Peru en Ecuador kijk dan op: annickopreis.waarbenjij.nu

    groetjes

  • 02 September 2007 - 16:23

    Floris:

    2e poging

    Goed aangekomen??

    Kus Floris (en papa en mama natuurlijk)

  • 06 September 2007 - 19:27

    Papa:

    Hier een bericht van de papa van Nienke voor iedereen die Nienke volgt en met haar meeleeft. Nienke ligt in het ziekenhuis met tombrose in haar been,waarschijnlijk veroorzaakt door de lange vliegreis. We weten nog niet veel bijzonderheden, maar we hoeven niet ongerust te zijn, zei Nienke me.
    Ze krijgt verder onderzoek in het ziekenhuis en misschien is er een operatie nodig. Als er nieuws is dan zal ik dat via deze site overbrengen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Eindhoven

Vrijwilligerswerk Plettenberg Bay

Recente Reisverslagen:

14 Januari 2008

Nawoord

14 Januari 2008

Nawoord

08 Januari 2008

Big 4 en nog veel meer..

25 December 2007

Geseende kersfees en 'n gelukkige nuwe jaar.

16 December 2007

"Laatste" week Plett
Nienke

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 147
Totaal aantal bezoekers 43069

Voorgaande reizen:

10 Juli 2011 - 14 Augustus 2011

Rondreis Zuidelijk Afrika zomer 2011

01 September 2007 - 12 Januari 2008

Vrijwilligerswerk Plettenberg Bay

Landen bezocht: